• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

God jul!

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
God jul forumvänner!

Ser jag tillbaka på mitt eget 2015 så var det året där "allt löste sig" tack vare först Bank Norwegian och sedan SEB. Nästan ett decennium med en konstant knut i magen (särskilt vid räkningsdags) är över och även om det inte är sparvar på silverskedar i framtiden är det i alla fall inte minus på kontot månad efter månad längre. Jag hoppas vi får se många fler lösta trassliga situationer under 2016 till alla som behöver hjälp!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
God Jul själv, jag har också haft ett bättre 2015 än 2014 men skuldfri är jag inte heller, kämpar på med mina kortkrediter och ska försöka få ett samlingslån 2016 eller ett nytt bolån på 200.000, för att slå ihop kortkrediter och blancolån. Jag har lärt mig mycket detta år då jag slutat jaga smslån. främst vilken roll kreditbetyg och antal förfrågningar har när man ska söka samlingslån. Jag ser för första gången på mycket mycket länge fram emot ett nytt år.
 

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
God jul från mig också :)

Några avbetalningar har man hunnit göra under 2015. Och några till ska det bli 2016. Men helt skuldfri lär jag inte bli 2016 heller. Men det är bättre än 2014 med viss marginal :)
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
God Jul på er! Bra kämpat alla!! Jag har ju utmätning sen sep, men mår bättre än på länge! 49000:- har de dragit på 4 löner,, känns bra! 2 jular till sen räknar jag med att vara skuldfri, valet 2018 är mitt mål! :)

Ha en riktigt fin helg!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp